Hej världen!

Igår blev det en sväng runt Danderyd för att sedan åka en snabbis hem till mig och vidare till Täby Centrum, med bil! För igår tog pojkvännen min körkort. Jag är så stolt, så stolt! Äntligen får jag ha honom lite mer för mig själv också, när han slipper körskolor och teoripluggande. Desvärre är det min tur att börja nu, att ta körkort verkar vara det jobbigaste man kan göra här i livet, men samtidigt väldigt nödvändigt att göra. Därför har jag bestämt mig för att göra det, även om bilkörning möjligtvis skulle kunna vara bland det tråkigaste som finns.

Ikväll blir det bastubadande och imorgon blir det fest, sen är det lördag och söndag, efter det återgår man till döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0