Men jag älskar dig nu!

Alla hjärtans dag-firandet blev underbart med min älskade Johan, som jag nu haft i 8 månader och två dagar. Jag fick frukost på sängen, en sån sort som jag fick i somras ibland; baguetter, Pucko med sprutgrädde och wienerbröd. Sen fick jag en röd ros och almondytårta efter middagen. Han är finast.

Idag satt jag på bussen hem och kände att våren var på väg, våren är en årstid av pop. Därför lyssnade jag på uppsnärjd i det blå, lite [ingenting] och även en del Bob Hund. Det är ett fint vårtecken tycker jag, därför var jag glad då jag traskade sista biten hem från Gribbylund Västra.

När jag kom innanför dörren fick jag beskedet att min farbror dog idag, min pappas lillebror. Det kom som en chock, även om  jag inte kände honom så väl. För att pigga upp mig igen slingade jag håret ljusare.

Livet är bra konstigt ibland.




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0