Ensam natt med nytvättade lakan

Förkylningen sitter i, har mest spenderat de lediga dagarna åt att ta det lugnt.

Idag fick jag sällskap av min älskling, vi såg de sista avsnitten av Vänner och avnjöt en varsin Ben & Jerrys. Mitt liv är nu galet tomt, serien har varit en stor del av mitt liv sen någon gång i höstas, och nu har vi slutligen sett klart alla säsonger. Detta är alltså en sorglig dag, fast fin ändå.

Nu såhär på kvällskvisten är jag ensam, ska även sova ensam eftersom mannen ska göra körteoriprov tidigt imorgonbitti och inte vågar be min mamma att koka uppiggande morgonkaffe åt honom. Han är söt, och jag ska hålla tummarna i sömnen för att han ska klara provet. 

Ikväll har jag alltså hur mycket tid som helst åt att vara sentimental och nostalgisk, samtidigt som jag lyssnar på kvällens låt, Yellow Ledbetter av Pearl Jam.


Kommentarer
Postat av: Johanna

seriöst, pearl jam in my heart

2009-02-10 @ 23:44:40
URL: http://beauxarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0