Jullovet är över, likaså 2008, men vi lever än! kanske inte länge till däremot, för nu bombar jag med bilder!













Sista veckorna av året bestod av vänner, kärlek och festligheter. Det har varit julafton, nyårsafton och Carro har fyllt 18! Men nu är det över, och det enda som finns kvar är minnen, bilder och en hel del skolångest efter första dagen i skolan på det nya året. Men jag är fortfarande vid liv, däremot en aning trött. Snart kommer Johan hit med en överraskning, jag hoppas den är ätbarn. Antagligen för att jag är sjukt hungrig och godissugen, dagens i-landsproblem är att kylskåpet befinner sig på nedervåningen medan jag totalt har fastnat i sängen på övervåningen.

Kommentarer
Postat av: Anton

gott nytt år!

2009-01-09 @ 16:43:20
URL: http://thotstensson.se/
Postat av: Anonym

Du ska ta bort en bild och du vet vilken! Jag mår illa av att se den där blåa grejen. Snälla ta bort!

2009-02-06 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0