Lördag

Tjenare Kungen och Kycklingsallad, snart två hela dagar som arton år och en påse ostbågar som väntar nedanför sängen. Så ser min kväll ut, och jag tycker den är ganska så fin.

Igår köpte jag en cider, utan att legga, så det kunde jag lika gärna gjort för en månad sen eller så. Men det var en fin upplevelse i sig ändå, eller något. Sen drog vi ut på staden, det var väl även det en upplevelse i sig, krogen. Dessvärre verkar inte Viper Room vara något för mig. Nästa gång sticker vi någonstans där det finns dansbar musik.

Igår fick jag även en jacka, ett par skor, skivor och pengar. Men ingen tårta.

Nu. Ostbågar.


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Snart kommer en tårta bakad med kärlek!

2009-03-08 @ 15:50:12
Postat av: sofiero

Jo random var det helt klart, blev inbjuden på tåget på väg hem från skolan ;P

Kände inte många där, men kul var det :)

2009-03-11 @ 13:01:36
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0