There's heavy metal coming from your truck

Om tolv timmar är jag på Arlanda för att åka med klassen till London, så ni kommer varken se eller höra mig förrän på torsdag. Idag åkte även Johan till sin bror i Lund, han släppte av mig vid skolan imorse och det blev ett sorgligt avsked i bilen. Så nu sitter jag här, fredagkväll, den 13e, och firar vår 9-månadersdag alldeles för mig själv.  Jag tror den här veckan kommer bli en riktigt tuff en att klara av, men när den väl är över kommer allt kännas ännu lite bättre än vad det redan gör.

Annars är livet fint, jag har höjt mina betyg i flera ämnen, våren är på väg och jag kan köpa smultronpussar alldeles själv. Den 4e mars blir jag förresten bjuden på Metallica, jag är till och med taggad. Och i sommar drar jag, Johan och Filip på road trip till Göteborg och passar på att se U2. Hultsfredbiljetter ska även köpas.

Nu blir det till att fortsätta packa min lilla resväska, och se till att lämna plats för shopping. Resten av kvällen lär väl gå åt till att driva runt och fördriva tiden med att äta, försöka somna och vakna 04.00. Livet är hårt.

Viktigt: Måla om naglarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0